Tiden går fort och snart är det midsommar

Jag fick en länk av vännen Erika till en sida som en dotter och mamma har där de visar sina keationer som de själva syr och broderar och fick tips på en sverigedräkt helt underbar den skulle man köpt till Linnea om ett år eller två jag känner hon är lite liten ännu ;)



Vad tycker ni man ska klä barnen i på midsommar? Vi har sparat midsommarkransen Linnea hade runt huvudet förra året :D Den ska jag försöka laminera och sätta in i hennes album.

Har ni några speciella planer för midsommar?! Vi har inte spikat midsommar planerna helt ännu :S det är lite ovanligt för att vara vi :).

Ha det så gott nu ska jag äta en liten bit lunch.



Kommentarer
Postat av: Sara

Wow vilken underbara sverigedräkt! Sitter och letar efter just en sådan till min dotter Agnes. Vet du var man kan få tag på en sådan underbar klänning?

Mvh

Sara

2011-07-08 @ 13:29:42
URL: http://agnes-varprinsessa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0