Priset som sämsta bloggerska går till - Carin

Jepp så är det nog allt! Jag har varit super dålig på att uppdatera men mina dagar ser ganska samma ut hela tiden och jag vet inte om det är så jätte roligt för er helt otroligt nog trogna besökare att läsa.

Hur ser då dagarna ut som gör att jag inte får bloggat nått då?

Jo dagen börjar vid ca 7-8 då jag och Linnea vaknar då byts det blöja tas på kläder och tar ut Jack för morgon promenad (kortis). Väl inne gör jag gröt till Linnea så äter jag någon frukost - varierar lite från smörgås, till gröt alternativt egengjord müsli med fil :D.

Efter frukosten är avklarad och bortplockad/diskad borstar vi alla tänderna och dags för blöjbyte igen, sen busar och leker vi här hemma inne som ute beroende på väder och ibland hemma hos andra.

Sen mellan (11-12) - (13-14) sover Linnea en lur då jag försöker passa på att göra sådant som behövs göras ;). Allt från att diska till att städa undan till att måla huset, med mera.





Huset blir äggskalsvit och mörkgrönt - Klassiskt och snyggt tycker jag och J.


När Linnea vaknar igen är det dags för lunch och efter lunch längre promenad med vagn och Jack. Då vi kommer tillbaka från den är det dags för L att äta igen och jag börjar med middagen till mig, J och ibland också till Linnea beroende på om hon ätit mellanmål eller middag innan.

J kommer hem, vi äter middag och han sätter igång med hus-och-tomt -göromål

Kl: 20:00 är det dags för Linneas vällning och nattning. Då fram till lägg dags blir äntligen lite egen tid och jag brukar passa på att läsa lite bloggar, kolla FB m.m. och då är det oftast bara slösurfning för jag är så trött att jag varken orkar uppdatera bloggen, något på FB varken skriva några kommentarer i andras bloggar :(.  


Men jag får lova att bättra mig helt enkelt nu när jag byt min förhistoriska tegelsten till en Iphone så blir det ju lite smidigare att få in bilderna till bloggen om inte annat.
Varför har jag då bytt mobil, jag som behåller dem tills de går sönder?! Jo Linnea har lekt med den och har nog sugit på den i botten så den tror att handsfreen är inkopplad och därför kan man inte prata eller höra något i den när jag ringer till andra alt andra ringer till mig :P. Men jag tänkte om jag kopplar in HF så löser sig det - svaret på den idéen var NEJ det hjältpte inte alls :S. Så jag fick beställa en Iphone i morsdagspresent :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0