Vill ha vår


Oj oj fick syn på denna bilden och kom ihåg hur otroligt sugen jag är på att det ska bli vår nu. Solen sken så himla läkert idag så det såg ut som en super mysig vårdag innefrån huset och jag fick värsta vår känslorna.
Men när man kom ut blev jag snabbt varse att det var rejällt med minusgrader, usch tyckte både jag och Jack hämtade ved från vedskjulet och gick in igen. Här inne har vi eldat i kaminen större delen av dagen så här är det varmt och skönt.

Sen har jag även bakat kardemummaknutar (ála Leila) de blev inte fullt så bra som jag hade hoppats märkte när jag provsmakade en när jag tagit ut dem att de var degiga i mitten så ställde in dem igen i 5 minuter men det räkte för att de skulle bli lite Well done istället - de smakar gott och så men hade kunnat vara lite bättre som sagt. Får lära till nästa gång det var ju ändå första gången jag bakade dem.

Jag är också mycket medveten om att jag inte hållt mitt löfte om att lägga in bilder på huset. Men min kamera har bråkat, våran dator mer eller mindre krashade så nu har mina snälla bröder hjälpt oss med en byggd av delar från deras gamla datorer men nu hittar jag inte karmerakabeln till datorn då så klart. Men håll ut det kommer, jag ska leta reda på kabeln imorgon.

Nej nu är det dags för sängen sköt om er allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0