Tusan också!

Ja det är ju tusan att julafton mer eller mindre precis har varit och att jag inte fyller år för än i augusti. För nu vet jag exakt vad för serie jag glömde att ta med på önskelistan och särskillt dyrt är det ju inte heller. Men inte ens de beloppen har jag att lägga ut på sådant jag skulle vilja ha just nu. Däremot för det som vi måste investera i nu är beloppen desto större :S.

Var inne på bloggen Inspiration & design och fick syn på ett jätte fint smycketräd från Koziol i serien pip och oj va mycket fint dem hade. Men smycketrädet smäller nog ändå högts!


Bilden är lånad från Inspiration och design bloggen


 

Kolla bara vilka fina nyckelhållare man kan ha i hallen. Fågeln fungerar dessutom som en visselpipa lite kul ;D.

 

 


Dem här hade jag lätt kunnat tänka mig i köket <3 super läckra!!! Fåglarna i trädet är ett salt och pepparkar.



Dessa små fågelkompisar skulle jag kunna tänka mig på skrivbodet den till v. är en tejphållare och på den till h. bildar alla gemen ett fågelbo åt pipin.



Denna roliga är ett skohorn som sitter på sin bestämda pinne i hallen :D

De andra bilderna ovan är lånade från Bluebox.se som jag har monterat ihop till kollage.

Nä jag hade kunnat ge mycket för att kunna backa tiden till innan julafton men så är det. Får väl vänta några månader tills jag har råd att klicka hem något själv från bluebox =D eller om jag kanske har en snäll pojkvän ;).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0