Tiden går och stugan blev ett nytt hus


Ja oj oj hittade denna bilden bland de gamla bilderna här på bloggen och tänkte mig tillbaka lite. Det känns inte alls länge sedan jag och J gjorde i ordning i lilla, lilla hallen i stugan och man tyckte det blev så bra, så bra.
Men nu samtidigt känns det som det skulle kunna varit i ett annat liv, det känns som det är evigheter sedan och vilken resa vi har gjort sedan dess.
Våran hall i nya huset är bra mycket större men den är också till större delen vit på väggarna (nu till en början i alla fall) men vi har grå klinker på golvet istället för trälaminatgolv. Bilder på nya huset kommer men min kamera och datorn vill inte riktigt sammarbeta idag jag ska dock göra ett nytt försök imorn så ni som väntar ha lite förtröstan ;).
Linnea är dessutom rejällt förkylld så besöket jag hade tänkt göra hos min farmor får tyvärr vänta igen. Vi är inget annat än förkylda denna hösten/vintern verkar det som. Tänker bara på hur det blir sen när hon ska börja på dagis längre fram :S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0