Var tog lilla Linnea vägen?


Jag ville inte att Linnea skulle ta över min blogg som främst handlar om kreativitet helt men lite mer borde hon ju få vara med tycker jag.
Ska försökt ta något fint kort imorgon och se om jag inte kan fått hittat kabeln till kameran också så jag kan lägga in bilderna på datorn sedan ;).

Idag har vi haft fullt hus här och grejat i massor med väggsnickring och tapasrätts lagning men jag hoppas kunna komponera ihop lite bilder från vår dag idag lite längre fram. Imorgon kommer en av mina kollegor hit tillsammans med hans fru (min goda vän och fd kollega -svar ja de träffades på mitt jobb <3) och deras yngsta dotter Selma hit på fika och för att titta på hur vårat nya hus har blivigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0