Laxlunch


Ja igår fick jag, Jack och lilla Linnea som redan hunnit bli fem månader besök av ljuvliga Jessica. Vi hade bestämt att hon skulle komma förbi för en lunch och få en titt på våran lilla L.



Jag gjorde Laxpasta som jag tror var rätt så uppskattat eftersom min lunch gäst inte ens hunnit få i sig frukost. Jag själv blev väldigt nöjd med tanke på att det var första gången jag gjorde en sådan anrättning med vitvin, grädde, parmesanost m.m.

Jessica tog med den mest super gulliga bebisfilt som present till Linnea den var super härlig och fin både jag och Linnea blev kära i den och tycker den har härliga och mysiga färger. Bild på filten får komma senare för jag tänkte ta kort på den med Linnea ovanpå, men fotomodellen sover just nu =P.

Idag har jag planerat att fått gjort lite mera dop-pysslande får se hur det går om jag hinner något medans L sover hon vill vara mycket aktiv när hon är vaken det ska sittas upp, ligga ner men inte på mage det avskyr hon, hon älskar att få stå upp och att få tugga på olika grejer. Hon har allehanda ljud för sig men de som hon gör mest frekvent nu kan man närmast beskriva som ljud som tigrar och delfiner ger ifrån sig ;). Ena stunden så piper hon som en delfin, fågel eller något och andra så morrar hon som en tiger det är super gulligt tycker jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0