Tänk att få vara designer och produktformgivare

 




Ja tänk, tänk, tänk va underbart det hade varit ;) Jag älskar färg och form och har ett öga för det säger folk.
Dessutom är jag en idéspruta som tycker det är super tillfredsställade att kunna hitta smarta och snygga lösningar på problem (vardagsproblem). Just detta har de bett om hjälp med på Cult Designs inspirations blogg. Eller ja de ville väl egentligen få in ens vardagsproblem men jag kommer sällan fram med problem utan just lösningar på dem istället. Jag tycker ju deras fina produkter är toppen och längtar så tills jag får öppna upp lådorna som jag packat ner med lite nyinköpta grejer till nya huset =D.

Därför kom jag genast på något jag hade uppskattat, förutom några snygga och funktionella matskålar till liten hund då förståss men det hade flera redan skrivigt :P

Deras toaborse som de har idag är bra och stilren men jag hade tyckt att en högre behållare som är mer tillsluten och ett skaft där något mer händer, avslutas med en cub eller liknade hade varit riktigt, riktigt schysst. Nu är mina exempelbilder ganska snabbt gjorda av bilder jag lånat från CD produktkatalog men jag hoppas ni förstår vad jag menar.

Kanske du också har vardagsproblem som en ny produkt från Cult Design skulle kunna lösa gå i så fall in och kommentera deras inlägg du också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0