Se och häpna =O




Hi hi =D "linslus" jag har äntligen fått tagit ett kort som är jag! Så nu slipper ni äntligen fåglarna, eller så tycker ni det är ett nerköp =P

Nej hoppas inte det, säg till i så fall ;) jag tänkte att för er som inte känner mig personligen kan det väl vara trevligt att se en bild på blogginnehaverskan ;P

Jag lurar på en ny design till bloggen också eftersom det känns som jag har börjat ett helt nytt liv nu sedan jag blev mamma till min underbara lilla Linnea som är hur snäll som helst. Jag har tänkt lägga upp mer bilder på henne så klart och på alla fina presenter som hon fått =P Tusen tack alla som har grattat och skickat lyckönskningar - love U all!! <3

Anledningen att det blivigt så lite uppdateringar är att våra två första veckor med Linnea har varit häktiska, vi har varit och hälsat på släktingar, varit på bröllop och rivigt hus. Ja jag vet precis sådant som man inte ska göra i början med ny bebis i huset men det har fungerat så underbart bra och vi behöver få detta gjort nu när tiden ännu finns så kan vi snart slappna av igen =P. För om ca fyra veckor ska de börja schakta på tomten och göra bottenplatan som huset ska stå på =D då är det inte mycket vi kan göra men innan dess ska huset (sommarstugan) vara helt borta och vi ska ha flyttat på alla härliga blommor, buskar och mindre träd som vi vill spara.

Nej jag ska inte bli för långrandig vill bara skriva att jag inte glömt bort bloggen har så himla mycket om mig just nu bara ;P.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0