Vill ha 100% vår!



Bild ifrån föra årets vårrabatt.



Det är så underbart, jag har kännt det ute under flera dagar nu att våren ligger i luften och gör allt för att smälta bort vintern och bryta fram alla härliga kokusar som vi har i våra rabatter!
Jag väntar på besked från FK fortfarande men är så glad för att vi har så underbart fint väder här i GBG idag = D. Jag är super sugen på att sätta igång och med att för odla en del grödor. Men varför känner jag lite om vi nu ska ägna våren/sommaren åt att riva hus - flytta - bygga nytt hus och sedan flytta in i det?!

Men kanske lite odla man hinner med också = P


Kommentarer
Postat av: Jo

Hear, hear!

Vet du vad? Jag ska tok-odla, så det blir säkerligen lite småplantor över till dig o J!

Hoppas att allt är bra med dig!

Kram

2010-03-09 @ 19:51:25
URL: http://frkp.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0