Är ledsen



Varning för gnällinlägg = P.

Jag har aldrig behövt haft kontakt med försäkringskassan innan någonsin! Men nu när man faktiskt måste kontakta dem för att ordna med havandeskapspenning och föräldrapenning känns allt bara super svårt de är krångliga och har gjort livet riktigt surt för mig.

Hon som har hand om min ärende ringde idag och ifrågasatte hur tungt mitt jobb egentligen är och om jag inte kunde få hjälp med det tyngsta lyften. Men för tusan jag jobbar inom produktionen ju det är riktigt tung och jag blir så sur på mig själv för jag var helt oförbered på att hon skulle ringa så jag glömde ju nämna att jag faktiskt har pallnedbrytning också som är RIKTIGT tungt arbete och att hon självklart är jätte välkommen hit för att göra sin egna bedömning av mitt arbete. Det skulle jag ja ha sagt till henne - varför gjorde jag inte det?!

För faktum kvarstår jag klarar inte av att sköta mitt jobb nu längre min kropp protesterar vilt här på dagarna och även när jag kommit hem på kvällen.


Kommentarer
Postat av: Mikka

Kram till dig vännen!

2010-03-05 @ 21:28:52
URL: http://ipink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0