Förlåt = S



Förlåt för att jag är så himla dålig på att uppdatera min blogg, oj vad jag skäms!

Det finns en del jag vill skriva om men som jag inte känner att jag har energi till just nu. Efter långa dagar på jobbet är det sista jag orkar att sätta mig framför datorn och blogga = C. Utan mina kvällar brukar se ut som följande: kommer hem, börjar en eld i kaminen, kollar posten, lagar middag, äter middag, diskar och ligger på soffan och tittar TV tills det är dags att gå och lägga sig vilket blir ganska tidigt.

Är lite trött just nu eftersom jag inte sover så toppen på nätterna vaknar av att händerna domnar och att jag har ont i magen och behöver vända mig om som btw är så "lagom lätt" när man är en häffaklump personligfierad = P.

Annars mår jag rätt så bra faktiskt idag är jag ganska mör efter en fysiskt påfrestande dag på jobbet men jag har inte särskilt mycket foglossning och jag klarar mig rätt fint om dagarna.

Ett stort fång med blommor till alla er som trots allt ändå tittar in här hos mig om dagarna för att se om jag fått tummen ur och uppdatera ni är verkligen toppen - Love U guys!

Obs kommer ett litet inlägg snart om vilka fina bebiskläder jag och J har köpt till den lill(e)/(a)!

Många kramar på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0