Inköpta babykläder















Ja för några vecka sedan var jag och J och shopade lite babykläder hittade en del fint vi köpte även en filt som hade samma mönster som barbapappabodyn och när det kommer till den så sa min mamma att jag också hade en barbapappafilt när jag var liten - ett lite roligt sammanträffande.

Men något som jag saknar när det kommer till babykläder här i sverige och som min kära mor kommenterade också är byxor med sockar "fastsydda" och pyjamser som är som en sovsäck typ. Sådana bebiskläder hade mamma på mig när jag var liten som kom från England (morfar är från England). De är super praktiska att ha efter som små sockar har en förmåga att bara glida av sig själva eller bli avsparkade från små bebisfötter = P.

Varför kan jag inte sy kläder eller varför äger jag ingen symaskin för den delen?
Skulle varit skoj att kunna sy egna babykläder till den lill(e)/(a) i magen = ). Oj vad jag önskar att jag skulle vara lika grymt duktig som Johanna är!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0