Skäms på mig



Oj oj vad jag skäms, jag har inte varit in och skrivigt något nytt på över en månad - inte bra.
Får de om ursäkt till alla er som ändå tar er tiden att kika in här varje dag och tacka er för att ni inte ger upp.

Det har verkligen varit full rulle det senaste sedan huset kom och restes upp på tomten. Vi har varit på två års kalas bland annat och i anslutning till det har mina älskade solglasögon försvunnit på något sätt något som gjort mig mycket ledsen och frustrerad jag var säker på att de skulle dyka upp men det har de inte och nu har jag därför skadat mina ögon lite i den starka solen.

Vi har målat massor på huset, vi har tittat ut kök det blir nog att vi köper på Ikea, vi har lagt i våran båt som jag hoppas får vara ifred i år (håller tummarna), vi har bokat datum för dop, vi har tittat på tapeter/ klinker och kakel samt att vi har gosat massor med Linnea som växer så det knakar =P.

Återkommer med lite bilder på hur förloppet med huset har sett ut. Hoppas annars ni har haft en jätte mysig sommar så här långt! Sköt om varandra och har det så bra.

Kram / Carin <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0