Hon växer


Våran lilla fia bara växer och växer, tränar sig och tränar sig på att: kunna krypa, sitta/stå upp, greppa grejer, prata och hon har blivigt mycket nyfiknare och ser sig verkligen om i nya miljöer nu =D. Igår och iförgår var jag och Linne hemma hos moster Mikka hon tog massor av extremt fina kort på Linnea med och utan kläder. Och Linnea var inte direkt modellen som låg stilla heller så all eloge till Mikka som är så himla duktig hade jag haft hälften av hennes talang hade jag varit extremt lycklig. Hon kommer bli en mycket framgångsrik Art direktor en vacker dag :D!!!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Sötnos! Såg fotona inne på Mikkas blogg, superfina! Och appropå det.. haha, hade ingen aning om att ni kände varandra! Är ni alltså systrar?

Lustigt det här med bloggvärlden. Hade en annan bloggkompis förut som hette Carolina, och hon verkar också vara bra kompis med Mikka, och det hade inte jag heller någon aning om! Haha! :-) Alla känner varandra helt plötsligt! Haha.



Sv: Felgissat. Men svaret finns bland kommentarerna... Skoda är rätt. (Ok jag är inte omöjlig: Roomster).



Håller helt med! Det enda man vill är ju egentligen att bara skrika ut det såfort man vet om det, samtidigt som man vill hålla det hemligt tills "rätt tidpunkt"... haha!

2010-08-26 @ 15:33:45
URL: http://www.matildasalmen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0