Vi har flyttat



Ja nu har flyttlasset gått hem till mina föräldrar, det känns konstigt men bra.
Nu är bebisen dessutom fixerad och vi har några små saker till att fixa tills den kommer som en barnvagn t ex = S.

Vi har hållit på och letat som tusan efter en begagnad Maxi Cosi mura 4 men de två vi hittat på blocket.se har försvunnit redan samma dag. Så nu undrar jag om någon av er kan hjälpa mig i jakten på vagnen?! Är så lagom desperat =C.

Förutom flytt och barnvagns letande så håller jag på och packar BB-väskan och gör det sista rycket på jobbet inför min mamma ledighet. Har en del till som ska fixas och lite som måste lösas för ansvariga på området är lediga denna veckan så klart. Så får se hur jag löser det men det ska nog gå bra, allting löser ju sig = D

Hoppas ni alla haft en fin påsk min och sambons gick mest ut på att flytta och röja vägen ihop med grannarna så att byggbilarna ska kunna komma fram som de ska men nu är det klart och det känns super skönt!


Kommentarer
Postat av: Anna

Oh va spännade med den lilla bebin! Har ni flyttat för evigt? Fick ju aldrig se hela huset haha



Kram

2010-04-08 @ 20:07:12
URL: http://annabaltzer.blogg.se/
Postat av: Matilda

Har inte hängt med riktigt med flyttandet känner jag, har ni flyttat hem till dina föräldrar? Hänger inte med.. :)



Spännande med bebis snart! Hoppas ni får tag på vagnen!

2010-04-17 @ 14:22:32
URL: http://www.matildasalmen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0