Vatten avgång


Ja nu blir ni förvånade va hon har uppdaterat och så tidigt på morgon och allt.

Hur kommer nu detta sig då? Jo jag vaknade idag ca 5.45 och känner att oj nu är det lite blöt och hinner inte mer än ur sängen så börjar det forsa ut på golvet i sovrummet. Sambon hjäper mig till toaletten och jag sitter där ett tag. Nu har vi ätit frukost och ringt till Östra så nu ska vi in på kontroll. Har inte ont ännu känner att magen spänner ibland bara.

Så önska oss lycka till och håll tummarna. Tyvärr lär det inte bli mycket till uppdatering här inom det närmsta men det kommer!

Kramar från Carin 

Kommentarer
Postat av: Jo

Oj, vad spännande! Jag håller tummarna och inväntar sms :D kramar och lycka till!

2010-04-19 @ 11:07:40
URL: http://frkp.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0