Jag har inte gått och dött = P


Nej det har jag verkligen inte men efter långa dagar på jobbet är jag ordentligt trött när jag kommer hem och helgerna de två senaste veckorna har bara flugit förbi jag har bland annat haft 25 års middag med goda vänner, fest med släkten, fika med familjen m.m. Jag har fått massor av fina presenter som det kommer uppdatering på senare. Idag vill jag bara titta in och berätta att fortfarande lever ; ).

Hoppas eran helg har varit lika bra som min, har gjort en bild till er <3! Många kramar till er godingar från Carin

Kommentarer
Postat av: Matilda Barnboksillustratör

Ja så är det nog för de flesta, att man jobbar med ett jobb man trivs med.. fast ändå inte är något man DRÖMMER om. Men samtidigt vet man inte vad man verkligen VILL. Det är många som har det så. Om det kan vara till någon tröst.

Men, har man det bara bra på jobbet så är det ju toppen! Det finns ju om inte annat tid på fritiden för att göra annat! Och snart kanske du kommer på vad det är du verkligen VERKLIGEN vill göra, och då är det bara att göra´t! :-)



Vet du, angående Grönt-är-skönt armbandet. Tjejen som har beställt det har fortfarande inte köpt det, utan bara tingat, och igår mailade jag och frågade om hon fortfarande var intresserad. Är hon inte längre det så är det ju ledigt. Hör av mig isf! Så slipper du isf göra en specialbeställning... billigare för dig att köpa det som redan finns gjort! Om du nu skulle vilja alltså!



Ha det underbart!

Kram Matilda

2009-09-23 @ 14:09:04
URL: http://www.matildasalmen.com
Postat av: Matilda

Du, har precis fått mail från "Grönt-är-skönt"-tjejen, och hon har hoppat av. Så, vill du köpa det armbandet så är det ledigt nu!

Du kan väl höra av dig med hur du vill göra, och vill du inte köpa det så ska jag skriva ett mail till en annan som också var lite småsugen på det förut.

Men, vill du köpa det så är det ditt.



Skicka ett mail med hur du vill göra!

Kram M

2009-09-23 @ 15:05:52
URL: http://www.matildasalmen.com
Postat av: Matilda

Ja visst är ljushuset fint! Tyvärr vet jag inte vart det kommer ifrån, jag har fått det i present av min vän Sigrid!

Men fint är det! :-)

2009-10-06 @ 10:44:49
URL: http://www.matildasalmen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0