Jag skäms




Ja jag vet att jag har varit världens sämsta på att uppdatera min blogg den senaste tiden. Nu när jag tittade och såg att det börjar närma sig två månader sedan mitt senaste inlägg känner jag att jag får allt ta mig i kragen nu.

Så ni får läsa lite nytt om vad jag, min sambo J, våran hund Jack och alla våra vänner har och har haft för oss.

Känner mig lite kluven för jag har massor jag skulle vilja berätta

Så jag tänkte fråga vad ni vill läsa om?

     1 Mitt 25 årsfirande och presenter

     2 Jacks födelsedagspresent och hundtårta   
  
     3 Lite små pyssel jag har haft för mig

     4 Mina planer för jul och alla julpyssel

     5 Planer inför nästa år

     6 Tips på fler recept

Ja nu är det bara upp till dig att tycker till om vad jag ska skriva om som sagt ; )


Kommentarer
Postat av: Mikka - iPink

Jag tycker allt är bra som det är hörru :) Bara att du får uppdatera lite bättre :D Sen är det väl något du bör berätta? (vissla) hihi

2009-11-12 @ 13:03:24
URL: http://ipink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0