Har känt första sparkarna


För snart en vecka sedan kände jag första sparkarna som man var helt säker på vad det var! Hade känt lite under den veckan (17) men på söndagen kände jag tydligt två buffar på högersidan av magen = D.

Jag har känt den några gånger till och från under denna vecka (18). Imorgon går jag in i vecka 19 och ska på tisdag på Ultraljud (UL) så det ska bli häftigt och hoppas att allting kommer se bra ut bara, det är en dubbel känsla jag har inför tisdagseftermiddag jag längtar dit men känner samtidigt att det kommer bli lite läskigt och oroligt att det kanske, kanske kan vara något fel : (.

Ni måste lova att hålla tummarna för mig, J och våran lilla/e!


Kommentarer
Postat av: Mikka - iPink

Vi håller tummarna stenhårt, det vet du vännen :)



Kanske kan ta en fika snart?

2009-11-22 @ 15:22:45
URL: http://ipink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0