Första advent


Det känns som det inte är längre sedan man köpe ljushållaren och tyckte att det är en evighet kvar till första advent men nu är den här och snart också förbi. Dagen idag har varit bra J har fått eldat en del sly som han har tagit ner längs vägen hit till huset och jag har städat huset så nu ser de okey här ut igen. Men bebis i magen gillade inte när jag städade och böjde mig framåt den har buffat mig i magen massor idag det har känns som värsta knattediscot ; ).

Sen vid ett tiden kom min kära vän Mia och hennes kille Henke på besök för adventsfika, vi drack kaffe, glögg och åt pepparkakor. Det är länge sedan jag och Mia umgicks regelbundet pga hennes studier i Lund. Därför har vi mycket att prata ikapp oss på, något som våra respektive killar kanske tycker är lite små frustrerande men det får de ta = P. Mia är en riktigt go tjej som man kan träffa med några års mellanrum och ändå känna som man sågs nyss, det var även så när vi träffades för första gången det var som om man känt varandra länge.

Nu för en stund sedan åt jag och J en god söndagmiddag och vi har fått lagt in alla våra räkningar. Det känns lite surt med alla pengar som ska gå iväg på sådant nu när man behöver köpa en del mammakläder, julklappar och sådant = C.
Men det får väl gå vi löser nog denna månaden också = D det löser sig ju alltid.

 


Kommentarer
Postat av: Mikka - iPink

Psst..du har en liten award att hämta i min blogg :)

2009-12-07 @ 18:23:58
URL: http://ipink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0