Vår ruset


Källa



Vår ruset igår gick ganska fint jag sprang inte så fort som jag gjort tidigare men joggade å andra sidan inte lika långsamt som jag trodde jag skulle göra heller. Med tanke på att jag inte löptränat på evigheter = P. Har inte blivigt så sedan jag flyttade till hus bara. Men det kändes riktigt skönt att dra på sig träningskläderna och jogga nästan 5 km.
Inte alls fel då det var uppehåll och solen sken på oss men det blåste lite väl kallt så när jag kom i mål fikade jag bara en kort stund sen var det dags att samman stråla med min sambo som kom och hämtade mig med bilen. Så åkte vi och hämtade hunden hos mina föräldrar och hemåt det tillslut bar. Men oj va stel och kall jag blev därför har jag lite träningsvärk idag, uj uj det har jag inte haft på länge = P.

Idag efter jobbet blir det till att hämta hunden och sedan åka hem och plantera röda vinbärsbuskar, jordgubbar, lavendel, amerikanska blåbär, en fläderbuske och citronbasilika som J köpte igår innan han kom och hämtade mig. Ska bli så skoj och se vad man kan skörda från dem senare i år.

Sen hoppas jag kunna hämta ut böckerna som jag beställt på en bokhandel på nätet ; P jag beställde Den Äldste eftersom jag är så knäpp och vill ha en egen i min egen bokhylla = S och så beställde jag Eragon eftersom jag märkt att jag behöver läsa den också då filmen missat så mycket viktiga grejer för den fortsatta handlingen. Men får se kanske kan hämta ut dem imorgon i alla fall.

På återseende ; D

Kommentarer
Postat av: Jessica-Persika

Hejja dig!!

Göteborgsvarvet nu snart då eller??

2009-05-08 @ 12:42:11
URL: http://mspeaches.blogg.se/
Postat av: Carin

Tackar! Ja om nu inte min förkylning som jag känner är på G byter ut för då tänker jag inte springa = P Tråkigt att bryta en så go serie men är jag sjuk så är jag sjuk. Blev nog för kall och tog ut mig för mycket på Vår ruset, så himla typiskt = C

2009-05-08 @ 15:24:33
Postat av: Jessica-Persika

ååå, vad typiskt!

Håller tummarna för att du kryar på dig!

2009-05-08 @ 16:06:16
URL: http://mspeaches.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0