En lång lista med grejer att göra denna lång helg




Ja det har sannerligen inte funnits mycket tid för att sitta och lata sig. Idag i kanon vädret har jag och J passat på och måla utomhus så vi har allt skaffat oss lite solbränna också. Vad vi mer exakt har ägnat oss åt att måla på återkommer jag med bilder på ; P

Här om veckan hjälpte min bror A min J med att montera ihop en hammock som vi har hittat i gömmorna här på hustomten. En hammock hade jag aldrig trott att jag skulle äga eller ens sitta i en men oj va mysigt det är att sitta i den ändå. Töntig tycket jag inte den är heller utan vit och grön kan inte bli bättre = P Men lite pensionärsvarning känns det nog en då även om den nu inte är brun tack och lov = P.

Cya soon / Carin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0