Bättre väder önskas!




Åh vad jag vill ha bra väder! Det är ju långhelg nu och allting så varför kan vi inte få bättre väder?
Det finns massor av saker jag vill ta tag i och genomför både i trädgård och i landet så varför kan jag inte så bättre väder, snälla bara lite bättre?! Men det kommer väl, hyser fortfarande förtröstan.

Ville göra ett litet inlägg bara så ni vet att jag fortfarande lever = P

Kommer mer snart det lovar jag har haft en del projekt för mig det senaste som ni inte har fått tagit del av ännu ; ).
Men har jag varit djupt försjunken i Eragon den första boken i serien Arvtagaren. Men nu är den slut - färdig läst = S.
Känner mig lite uppgiven för nu måste jag vänta tills den fjärde och sista boken blir färdig skriven och utgiven i sådana här sammanhang är mitt annars så stora tålamod mycket mindre och jag kan knappt vänta - längtar så tills den kommer.


Kommentarer
Postat av: Alisa -[Amor Vincit Omnia]-

Åh vilken sötnos:) Vad är det för ras?

2009-05-29 @ 16:23:00
URL: http://alisagonzalez.se
Postat av: Carin

Åh tack Alisa! Jack är en korthårig nästan helt svart Chihuahua = D

2009-06-01 @ 19:05:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0