Vad är livet värt utan vänner och underbar vänskap?

Har tänkt en del på detta de senaste dagarna då jag läste ett citat i min veckokalender här på jobbet från Aristoteles .

"Vänskap är en själ som tagit bostad i två kroppar."

Tyckte detta var en väldigt gullig formulering =D. Har efter att jag läste citatet i veckan tänkt på hur mycket mina vänner verkligen betyder för mig. Dem och min familj gör att livet är värt att leva, vad hade man gjort utan dem? 
Därför önskar jag nu att alla mina nära och kära får en fint år 2009 då vi alla får må bra och vara friska.






Bildkälla: http://colectiedebijuterii.wordpress.com/2007/04/30/friendship/

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Vänner är det bästa som finns ;-)

Hoppas du får ett underbart år.

Kram kram

2009-03-07 @ 22:38:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0