Jag lever

Ja en så länge lever jag. Känner mig bättre nu och har därför jobbat idag. Inte så rolig dag bara haft mycket, mycket att göra och så fick vi reda på vad det är för fel på våran bil. Det har varit övertändning på en tändspole som har resulterat i att en av ventilerna till cylinder 4 har gått sönder. Så kompretionen blir inte i närheten av vad den borde och motorn bara går på tre cylindrar istället för 4 *stor suck* det blir inte alls billigt att laga får se om det ens är värt det = (.

Den enstaka ljusglimpen som infan sig idag stod Frölunda för nu ikväll, gött vilken vinst tillslut! *Heja indianerna*

Kommentarer
Postat av: Jessica-Persika

Fyyyy vad trist!

Och vad tråkigt att du fortfarande mår dåligt! Jag har inte blivit frisk jag heller faktiskt.. fy fy fy.. jag intalar mig själv att det blir bättre när våren kommer.

2009-03-25 @ 13:36:18
URL: http://mspeaches.blogg.se/
Postat av: Carin

Jag börjar väl känna att jag kommer så sakta tillbaka på rätt kurs igen men det tar lite tid. Vårkänslorna fick sig en kalldusch idag när man öppnade ytterdörren och hela världen var täkte med 1 dm vit täcke ; P



Sen är det med bilen riktigt surt men vi har släktingar som ställer upp med och låna ut sina bilar så det kommer lösa sig tills en kollegas kompis tar sig an bilen och förhoppningsvis konstaterar att han kan laga den billigare (håller tummarna) = S



Hoppas du också mår bättre snart så vi kan ses! Våren kommer snart, till helgen är den tillbaka det är jag säker på ; D



Kramar från Carin

2009-03-27 @ 11:49:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0