Inte så bra idag heller = (

Nope idag känner jag mig också hängig kände mig bättre igår och skulle testa min lycka med att unna mig en liten taco med tortillabröd, köttfärs och god sallad. Det skulle jag inte ha gjort klarade inte av att få i mig hela ens och blev riktigt illamående något som har hängt i hela natten och även nu efter att jag ätit lite müsli och fil till sen frukost.

Jag vill bli frisk nu och inte behöva känna mig hängig och slippa känna av denna ständiga mage som inte vill ha någon mat - matlusten är noll komma noll = (

Får se om jag blir bättre idag eller om man får stanna hemma från 25 årsfesten som ska vara ikväll, hade varit riktigt tråkigt *blä*

Kommentarer
Postat av: Mikka

harkel Carin, är du gravid?

2009-03-21 @ 13:31:48
URL: http://www.rebelle.se/blogg
Postat av: Carin

Nope alla i hela släkten tror nog det nu när jag inte kom på 25 års festen igår. Nä jag har precis haft min vecka och jag har haft feber från och till så det är nog bara någon vanlig form av magsjuka men icsh så trist det är. Var super deppig igår när jag och Jack fick stanna hemma när Johan åkte på 25 årsfest hade kunnat ge min halva arm för att få följa med =P

2009-03-22 @ 10:04:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0