En utmaning och en trött Carin

Fick en utmaning av Jessica


  • Gå in i din bild-mapp.
  • Ladda upp sjätte bilden i din sjätte mapp och skriv lite om den.

Jag får villigt erkänna att jag har två mappar som jag har bilder i och i den första jag valde blev bilden en bild som ser iofs snygg ut men det är ju trotts allt en bild på en ölflaska från en ölprovning som vi hade i våran exlägenhet och den känns inte kanon kul direkt :P Så jag gick faktiskt in i den andra också och då blev det en desto roligare bild =D





Detta är en väldigt närtagen bild på min och Js hund Jack som togs i sommras när vi var och hälsade på mina föräldrar på deras nyköpta tomt längre upp på kusten =P Det var en kanon fin dag och jag bestämde mig för att plåta massor!! Jack är som man kanske kan förstå en väldigt svår hund att få bra bild på men med bra kamera, blixt och med solen som extra hjälp blev det många bra bilder just den dagen *lycklig*.

Vad det gäller min dag idag så har det varit en väldigt seg och tröttsamdag känner precis som Jessica med undantag för pluggandet. Jag har hela dagen kännt mig hängig och småsjuk så det är tur att det är fredag imorn för då har jag ännu en helg att försöka ta igen sig lite på. Har varit en annorlunda vecka denna då jag måndag och tisdag har varit med fackstyrelsen som vi har på jobbet till Bokenäs för konstituering, det gick väldigt bra där vi fick gjort en hel del och vi åt underbar mat emellan arbetspassen ;D.
Men igår när jag kom tillbaka till jobbet märkte jag snabbt att min lite längre tid borta från jobbet hade gjort sitt, jag fick ont i fötterna av att gå på det hårda golvet, jag har blivigt jätte trött och snurrig av allt oväsen både igår och idag *pust*. Så nu ska jag bara titta lite TV - Medium och sedan är det sängen , gillar inte att vara så här trött :C.

Jag utmanar den som läser det detta och som känner sig manad ; )

Sov sött vänner /Carin

Kommentarer
Postat av: Jessica-Persika

Krya på dig då, eller hoppas att du inte blir sjuk, snarare!



Medium!!! Satan i gatan, det har jag ju helt glömt av, går det nu för tiden? SNOR!

2009-03-06 @ 00:14:08
URL: http://mspeaches.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0