Begravning och vårtecken


Ja i tisdags var det begravning och det var ingen lätt dag det vill jag lova. Jag var helt slut efteråt men vi var några stycken som samlade våra krafter och åkte och fikade lite tillsammans för att sedan fortsätta med våra respektive dagordningar. Jag och J åkte med vår vän Fredrik till Horn Bach och köpte gips till vår Hall hundarna fick följa med så Jack och hans tjejkompis Isa gick med oss inne på HB och sköte sig exemplariskt = D. Tycker det är bra att hundar får följa med in där det är ju inte många butiker/varuhus som de får göra det i tyvärr, speciellt inte hanhundar =S. Vilket jag i och för sig förstår man stänger hellre ut alla än chansar och det kanske inte blir alla som sköter sig : C. Men det är faktiskt jätte bra träning för dem att gå i sådana nya miljöer och Jack var super trött när vi väl kom hem igen.

Så har jag hittat vårtecken i vår rabatt som jag genast plåtade såklart =D




Underbara lilakrokusar i våran rabatt utanför huset

och två små gula har tittat upp också =D


Tur var väl det att jag tog kort på dem då jag hittade dem på Tisdagen nu med facit i hand. Jag kan ju meddela att de just nu är täckta med snö =P Usch fy och blä vill inte ha mera snö nu =(, jag vill ha vår våårrr VVÅÅÅRRRR NNUUU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0