Att vara hemma sjuk är jätte trist.

Ja kort och gott jag är hemma från jobbet sjuk har magknip och har haft i dagarna tre nu. Men det är just det som är så himla konstigt har bara jätte ont i magen och är slö that´s it, ingenting annat =P. Hur konstigt som helt har varit som ett kolli i två dagar nu och börjar väl känna mig lite bättre. Hoppas jag orkar ta mig till jobbet imorn hade känds så skönt att få göra lite nytta innan helgen.




Min kost består mestadels av te, te och lite mera te nu om dagarna visst har fått i mig lite frukt, keso och några knäckebröd men inte mycket vill inte äta för jag har ingen matlust nu när magen bara gör ont hela tiden.


Sen igår var jag riktigt duktig jag skulle bara ut och ta lite bilder i trädgården i solen snabbt. Så jag trycker upp haspen på dörren för att låset inte ska låsa sig automatiskt och när jag stänger igen den hör jag ett klick. Eftersom den låste sig i alla fall = (. Så jag fick gå till grannen och be om att få låna telefon så J kunde komma hem och låsa upp för mig, riktigt kul =P. Tur att solen sken så man kunde sitta på trappan och sola ansiktet lite = ). Nä nu ska jag titta på lite film känns kul när man egentligen bara vill vara ute i vårsolen och fortsätta greja i trädgården men jag vågar inte, jag vill ju bli frisk någon gång. Det är ju planerat med 25 års fest till helgen och det vill jag så väldigt gärna gå på så nu blir det till att få min mage friskt!


Kommentarer
Postat av: Jessica-Persika

usch, hoppas att du kryar på dig! Det är verkligen inget kul att vara sjuk.. I know.. ;-)

2009-03-19 @ 20:28:11
URL: http://mspeaches.blogg.se/
Postat av: Fredrik

Krya på dig Carin. Kram

2009-03-19 @ 21:46:49
Postat av: mikka

Inget annat? Magknip? ;)

2009-03-20 @ 15:20:05
URL: http://www.rebelle.se/blogg
Postat av: Carin

Tack allihop! Jepp magknip så det står härliga till känns som man är vrålhungrig fast man inte är det. Fattar ingenting lite så som jag kunde ha när jag var mindre ca så där 8 år = ). Jag begriper ingenting är jätte trött i hela kroppen också det är allt. Men jag var minst lika trött och hängig idag så jag fick inte pallrat mig till jobbet idag heller =P Det är ju inte direkt kul att vara hemma själv hela dagarna. Fast man jag har ju Jack som sällskap i och för sig.



Har tittat på alla våra fågelgäster idag också oj var många arter vi har här nu = )

2009-03-20 @ 17:18:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0