Söndagen är här



Ja det går framåt med våra helgplaner vi har målat  GS klar vad det gäller den röda färgen och vi har kommit en bra bit på väg vad det gäller den vita också utvändigt. Invändigt har jag stött på en del problem men ingen som jag inte kommer kunna lösa idag eller nästa vecka - behöver nog köpa mera färg = P.

Men det kommer bli riktigt fint när det blir klart och hur vi ska inreda det börjar så smått ta form i mitt huvud också. Det ska bli lantlig inredning med en marin känsla, ni ska få se hur bra det blir i mera bilder sedan men har tagit med två i min att göra lista i alla fall. Sen hämtade jag äntligen ut böckerna som jag beställt på nätet igår och började såklart läsa redan igår kväll innan jag skulle sova. Den verkar väldigt bra än så länge har dock inte kommit så långt ännu.

Nä nu blir det till att fortsätta göra fint i GS, diska, damsuga med mera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0