Glad fortsatt midsommarhelg!

Hej ville titta in och önska alla en trevlig fortsättning på midsommarhelgen! Hoppas eran midsommarafton blev lika mysig och trevlig som min, vädret till trotts. Vi var ett gäng vänner som samlades hemma hos vännerna Olof och Sofia som också har köpt sig ett hus så det blev inflyttnings/midsommar-fest = ) Vi tog med oss en midsommar inspirerad inflyttningspresent.


Rabarberdryck som jag och J har kokat själva och köpt en fin flaska och två ljushållare till som jag sedan har dekorerat med lite prästkragar.




Mitt och Js projekt med att måla gäststugan går fortsatt framåt och det blir jättefint tycker jag. Än så länge så har vi målat hela utsidan färdig vad det gäller den röda färgen idag ska den tvättas på alla de vita partierna och målas på med ny fin vit färg och sedan ska vi även fixa till en del på insidan.

Cya all soon / Carin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0