Äntligen semester!



Ja det känns underbart att veta att man får bli kvar på jobbet och inte behöver börja leta jobb som en idiot just nu är det ju lite väl mycket konkurrens på den marknaden känns det som.
På jobbet de sista veckorna har det varit mycket att göra väldigt mycket faktiskt. Men vi har klarat det bra och vi har varit ett gäng, inte alla men många har vi varit som hjälps åt och hjälpt varandra för att vi ska bli klara med allting i bra tid i år istället för att stressa in i det sista. Därför har vi varit riktigt duktiga och fick ut alla motorer som skulle göras och det ganska tidigt på dagen istället för först kl 20 på kvällen ; )

Men nu är dags för semester en väl förtjänt sådan och denna första veckan är jag ledig och J jobbar sin sista arbetsvecka så jag ska passa på att städa iordning här hemma lite och pyssla med en del saker som jag inte orkat eller haft tid för det sista. Sen har jag ju läst klart Twilight böckerna, jepp du läste rätt jag har läst alla fyra redan känns lite tråkigt för nu är de ju inga fler. Skulle kunna ge mycket för att Stephanie Meyer skulle lyfta pennan igen och skiva fler böcker om Edward och Bellas fortsatta evighet tillsammans ; D. Men men det är bara att gå vidare och i väntan på att fjärde och sista boken serien arvtagaren har jag beställt Guldkompassen och de efterförljade böckerna, Bärnstenskikaren och Den skarpa eggen.

De ser jag fram emot att få läsa.

Sen förutom städning och pyssel har jag väl tänkt komma ikapp lite med bloggen och så ska jag jobba på att få den mer personlig nu efter att jag fått lite konstruktivkritik om detta av en kollega - får tacka för tipset Roger sådana tar jag mer än gärna emot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0