Ny design igen =P

Eftersom den gråa och röda kändes tråkig och för julig, specielt nu när det sakta lider mot vår. På nyårsdagen gick jag, min sambo och en vän till oss på långpromenad runt omkring i området vid vårat hus. Då tog jag lite fina bilder nere vid havet som får tjänstgöra som ny header och profilbild. Jag har nämligen konstaterat att jag inte har några snygga bilder av mig själv alls. Inga för huvudtaget = C

Inte så skoj direkt men det är ju alltid jag som fotar så jag tar ju på alla andra så kommer jag själv aldrig med.

Hoppas ni tycker om den nya designen jag hade skrivigt ett inlägg om våran kompost som vi köpte i höstas och lite annat men klantig som jag är missade jag att man inte ska stänga fönstret som man förhandsgranskar i då allt försvan. Får ge mig i kast med att skriva ett nytt inlägg om det imorn för idag orkar jag inte, känner jag.

Anledningen att jag inte har fått uppdaterat min blogg på sistonde har varit att jag har börjat sticka igen. Det tar ett tag att lära sig men nu har jag testat lite och fått gjort en liten knytpåse som jag dekorerade med pärlor, bilder på den kommer snart. Den fick min mamma ett halsband i nu som födelsedagspresent.  Jag brukar ibland även hålla på med att göra örhängen, halsband, armband och väskhängen nämligen.

Hörs igen imorgon /Carin

Kommentarer
Postat av: mikka

jag vill ha smycken Carin, hihi!

Jag kan hjälpa dig att fota till profilbild om du vill?

2009-01-22 @ 09:24:59
URL: http://www.rebelle.se/blogg
Postat av: Carin

Till Mikka: Hihi jag fixa ; ) Ja det får du gärna göra efter vi har tränat lite = P kan inte se så stor ut som jag gör nu eller kan du PS till mig lite också tror du ; P

2009-01-23 @ 14:38:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0