Vårstädning...



Jepp jepp nu när all snön som kom igår äntligen börjar smälta bort ordentligt och solen skiner sitt bästa sken kändes det hel rätt att städa mycket grundligt här hemma (+ att det verkligen behövdes ;P).

Så idag har jag:


¤  Skurat rent spis + ugn den ser nästan ny ut nu = D
¤  Dammat massa hyllor
¤  Ställt in DVDskivor i en hylla, de har mest legat och drällt överrallt innan ; S.
¤  Dammsugat
¤  Torkat av soffbordet
¤  Bäddat rent i sängen
¤  Plockat undan och placerat massa saker som inte fått någon egen plats ännu.
¤  Fixat till soffan så den ser fin och fräsch ut igen
¤  Gjort i ordning i badrummet

Bilder kommer snart ; D Men nu ska jag och J göra oss i ordning för att åka till svärfar på söndagsmiddag.

Kommentarer
Postat av: Jessica-Persika

dutti kicka!

Kan du inte komma och vårstäda lite här hemma också? ;-)

2009-02-23 @ 08:42:48
URL: http://mspeaches.blogg.se/
Postat av: Carin

Ja det kändes riktigt skönt att få städat så pass mycket om jag fick. Men jag han ju inte torka av golven något så det måste göras innan erat besök ; ) Så jag hinner nog inte med erat också tyvärr ;P



Läste din blogg om stakars L, lilla gumman då! Hoppas hon blir mycket bättre snart <3



Styrkekramar till er båda ;D

2009-02-23 @ 11:55:11
Postat av: Mikka

Oj va duktigt du är! :D Kommer du och städar här också tro? ;)

2009-03-01 @ 17:46:00
URL: http://www.rebelle.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0