Varför?



Christer * 5 juni 1982 - 20 februari 2009

Din plåga har slocknat

    det skedde i frid

trots att Du kämpat

    en ojämn strid

Din låga har brunnit

    trots hårda vindar

den värmde oss alla

       som  kunde den se

Kampen var hård

men Du vann dock till slut

ty allt det Du skänkt oss

kan aldrig dö ut



Fick idag vid 10 tiden reda på att en barndomskamrat till min sambo J har gått bort idag den 20 februari 2009 på morgonen efter många år med cancer. Men det känns så hemskt orättvist att han måste lämna oss, han blev bara 26 år gammal och känns så konstigt att tänka att han är borta. Nu slipper han i alla fall ha mera ont men jag tycker det är jätte orättvist och mina tankar går till hans familj och vänner som står honom närmare än jag själv gör. Jag är väldigt ledsen för detta så då kan man ju knappt föreställa sig vad de går igenom.


Tänker på hans kära sambo och deras två barn och jag vill sända henne och dem de största styrkekramar jag kan åstadkomma!  Jag vill att hon ska veta att jag finns här för henne om hon behöver mig.


/Carin


Bildkälla: http://mikrom.cz/
Verskälla: http://www.fonus.se

Kommentarer
Postat av: Mikka

Usch jag läste detta i GP bland annonserna. Så himla tragiskt även om det var väntat. Aldrig kul när nära och kära försvinner ifrån oss.

Christer har det fint nu på sitt moln där han slipper att ha ont!

Kram

2009-03-01 @ 17:44:35
URL: http://www.rebelle.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0