Award



Detta fina Award fick jag av Mikka tusen tack vännen!
Med denna Award följde en liten utmaning, att man skulle skriva tio saker om sig själv.

1. Jag väntar mitt och Johans första barn <3

2. Mitt lyckotal är 13

3. Idag längtar jag jätte mycket efter att åka häst och släde till en våffelstuga.

4. Jag är 160 cm ”lång”

5. Enligt mensas webbtest beräknas min IQ vara 132 (Gör testet här du också)

6. Jag har inte varit till frissan på över ett år, har klippt topparna själv = P

7. Mina hus djur jag har haft genom åren är katt, fågel, fisk och nu hund.

8. Jag och Johan väntar på att vi ska få hem ett godkänt bygglov = D

9. Ibland får jag ett infall och storstädar som bara den och jag är super nöjd med resultatet sen.

10. Min längtan tills när barnet har kommit och vi har fått flyttat in i nya huset är obeskrivlig


Jag i min tur ger denna Award/utmaning till dem som känner sig manade ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0