Väskdekoration

För en tid sedan köpte jag en väska, av storleken mindre bag än vad jag haft tidigare i alla fall för de har alltid varit förstora har jag tyckt. Jag har nu kommit på en tanke om en väskdekoration i form av en kedja och en del pärlor i rosa och grönt för att matcha själva väskans färger.

Vad tror ni kan det bli snyggt eller är väskan snyggast som den är? 



Detta är inte så som jag planerar att den ska se ut när den är helt färdig detta är bara ett smakprov på hur det skulle kunna bli.

Kommentarer
Postat av: Tess

Fräck konstruktion, tycker dock inte den passar till denna väskans mönster. Så jag röstar på utan. Men idén är kanon =)

2009-08-10 @ 22:30:42
URL: http://sweetess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0