Pandora



Jag har ett pandoraarmband och har haft  i några år nu så där 7 år men jag har inte många berlocker på det. Så jag har hittat några som jag önskar mig i present till min 25 års dag ; D


Fågel - representerar att jag nu testar mina vingar och nya fria liv i mitt och Js lilla hus.

Groda - representerar sommaren 09


Uggla - är kattugglan som bor i skogen runt vårt hus.


Elefant - representerar resan till Kolmården 09


Skyddsängel - alla behöver väl en sådan = D


Jordgubbe - representerar vårat första år med egen odlade grönsaker, frukter, bär och kryddor = D


Ett packet - en present i sig själv är aldrig fel som en minne av min 25 års dag


Pengapåse - pengar kan man aldrig få för mycket av = P Kan ju hoppas att man drar till sig lite extra med denna berlock.


Tekanna - jag hoppas på mycket mysiga testunder med nära och kära i höst ; )


Klocka - en kul present för de som känner mig som vet att jag kan vara lite av en tidsoptimist ibland så kan man ju hoppas att jag passar tiden bättre med denna eller att jag får mera tid över = P


Augusti - Min månadssten hade jag gärna haft på mitt armband


Blomma - att få en blomma är alltid roligt


Fyrklöver - för lite extra tur och klöver som i pengar = P


Rosa och gröna stenar - hade jag tyckt var fint på mitt armband också (har redan en blå som jag fått av svärmor); D


---------------------------------------------------------------------------------------------

Någon av nedan följande berlocker önskar jag mig av min älskning ; )

Svan - för att jag är Js svan? (Svanar bildar par för livet)


Jumper - med hjärtat på rätta stället


Together - det är jag och J det


Nyckeln till mitt hjärta - talar för sig själv


Skattkista - för att jag är Js lilla skatt?!

Så nu vet ni några berlocker som ni kan lägga era pengar på som present till mig om ni känner att ni har lite av dem över alltså = P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0