Önskelista inför 25 årsdagen

Jag fyller snart 25 år och har börjat fundera på vad jag önskar mig som födelsedagspresent.

 
Om någon nu har missat det så är jag ju ett riktigt Leila fan men jag har inga av hennes kokböcker ännu och främts av hennes tre så önskar jag mig denna



En presentkort är ju aldrig fel här är några som jag kommit på att jag verkligen skulle bli glad för = D






En Kitchen aid skulle jag nog kunna göra vad som helst för, Love this <3!
Bild källa


Någonting annat som jag tycker är underbartfint! Är nämligen Mariskålar från Iittala, mariemekko, något jag skulle kunna börja samla på = P.

De är så läckra och jag tycker att sweet pink, apple green och lightblue är snyggast.


Ursprungsbilderna har jag hämtat från Iittalaswebbsida
men jag har gjort om dem i lite ett bildbehandlingsprogram ; P




Obs denna önskelista kan komma att uppdateras med mera grejer ; D


Kommentarer
Postat av: Mikka

Åh den gröna marimekko fick jag förra veckan, den stora modellen. Skall köpa den rosa sååå fort jag bara kan! :D

2009-08-09 @ 14:33:37
URL: http://ipink.blogg.se/
Postat av: Mika

Klockan blev kanonbra! VIlken skillnad! Behåll smycket på väskan!!! Definitivt!!! Och jag kan ta en kitchen-aid och en, två, tre... ja varför inte fyra Iitala skålar jag med!



Kram

MIka

2009-08-10 @ 00:05:18
URL: http://mikasatelje.blogg.se/
Postat av: Matilda

vad lika vi måste vara! haha! jag fyllde 25 för några veckor sedan. älskar kitchen-aid (speciellt den där i cremefärg, rosa, eller turkos), och skulle jag välja några ittala-skålar skulle det bli just exakt de färgerna du valt!

haha!

bra smak har du minsann ;-)



sv: ja italien var underbart!

låter härligt med båtsemester också! hoppas solen lyst på er och att ni sluppit regnet!

2009-08-11 @ 14:35:37
URL: http://www.matildasalmen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0