Lite färg gör mycket stor skillnad

Jag hade tröttnat på vår träfärgade klocka som händer på en av väggarna i vardagsrummet, den passar inte in längre.
Men jag kom på att jag nog kunde måla den vit eller åtminstone betsa den vit så man fortfarande ser trästrukturen (Syns inte så bra på bilden tyvärr = C).

Jag tycker den blev rätt bra, vad tycker ni? Vad ser bäst ut...

                                               ... FÖRE                              eller                        EFTER?

Där har vi ett tips till alla er som han något som ni tröttnad på hemma eller som ni känner inte passar in längre men som ni tycker det är meningslös att lägga pengar på att köpa nytt.

Måla om dem till annan färg det kommer man mycket långt med = D och lite färg är ofta biligare än möbler eller inredningsdetaljer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0