Påskpyssel 1

Ja för att komma till det jag gjorde med fågelboet då = D

Jag hittade ett zinkfat på Panduo hobbys butik i stan som jag köpte tillsammans med lite annat påskpyssel. Så det och några ljus plus en planta med murgröna som jag köpte i matbuktiken tänkte jag kunde bli en söt liten påskgrupp

  


Jag började med lekarkullorna




och sen jord och murgröna




samt mossa ovan på den hämtade jag uppe på berget här på tomten som jag klippte till en bra form på innan




Sen ljusen och till sist klippte jag till två ståltrådar som jag fäste fast boet med och två vita fåglar inköpta på PH samt vita fjädrar.







Så ser gruppen ut inne på vårat vardagsrums bord nu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0