Låt mig presentera vår Cherry




Jag lovade ju att åter komma med en bild på vår nya bil när vi hade putsat lite mera på henne.
Denna vecka har vi ägnat oss våra heltidsarbeten sambon och jag så putsandet har koncentrerats till onsdagskväll då J gick över henne under en och en halv timme (tills det blev mörkt) och idag då J och min bror A har hjälps åt med att göra henne super fin och fräsch vilket tog ett mängd timmar i anspråk = D


Så här har ni vår fina nya trotjänare som vi har valt att kalla för Cherry då hon har färgen körsbärsröd. Cherry är en jättefin Volvo V70 som är av årsmodell 2000 (nämner det trotts att man inte ska tala om en dams ålder ; P) och som förutom dragkrok, manuell växellåda och AC har hon även svart helskins inredning.


Jag och sambon J ser fram emot många härliga mil tillsammans med henne = D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0